torsdag 22. august 2019

Kem e eg?

Vell ka kan eg sei, eg e meg.
Mitt navn e Benedikte og er ei dame som er gift å bor i Sokndal i Rogaland fylke.

Eg e opprinnelig fra ei litt bygd som heter Sirevåg. Der bodde eg mine fira fyste år før mamma og pappa ( ja eg seie ennå mamma og pappa) blei skilt og mamma tok meg med å flytta te Varhaug.

Eg fortsatte og reisa te pappa aen kver helg og ferier.
Det fortsatte eg med ganske lenge faktisk.

Opp gjennom årå så har eg flytta en del.
Mens me bodde på Varhaug så traff mamma stefaren min og ittekvert så flytta me te Kverneland.

Har som sagt flytta en del men, trenge ikkje gå inn på alle plassene.

Eg e fagutdanna institusjons kokk og jobbe for tiden i ei kantina på Forus men, ska begynne i ny jobb 8. September.

Her på bloggen vil det komma litt forskjellig.
Oppskrifter og ting om meg å sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar